Spa Reine start ‘love in a bottle’-actie

28-01-2011 (09:21) - Marketing

Mineraalwatermerk Spa Reine geeft het startsein van een actie waarbij de aandacht voor dierbare personen centraal staat. Vanaf 31 januari tot en met 28 februari kunnen bezoekers van de website www.spaloveinabottle.nl vrienden, familie en geliefden een ‘Love in a bottle’ sturen: een kaart met een persoonlijke boodschap. Spa Reine verzorgt vervolgens de gratis verzending per post. Als extra verrassing voor de ontvanger, stuurt Spa een coupon mee voor een gratis fles Spa Reine mineraalwater. Bovendien maken deelnemers aan de campagne elke week in de actieperiode kans op een romantisch weekend weg voor twee personen. 

Edwin van Dijken, Marketing Manager van Spadel in Nederland licht de actie toe: ‘Afgelopen jaar hebben we de nieuwe positionering van Spa – Zuiverheid die voor je zorgt – vormgegeven. We gaan terug naar de essentie van ons merk: met Spa Reine zorg je goed voor jezelf, de mensen om je heen en de wereld waarin we leven. Uit onderzoek dat we vorig jaar hebben gedaan, is gebleken dat tweederde van alle Nederlanders graag meer aandacht zou willen besteden aan hun naasten. Een mooie aanleiding om de ‘Love in a bottle actie’ te starten, want oprechte aandacht en sympathie passen naadloos bij ons merk.’  

Om de actie onder de aandacht te brengen, is gekozen voor de inzet van social media. Vanaf week 5 wordt men via advertising op Facebook, buttons en banners op Hyves.nl én een speciale actiesite op Hyves aangemoedigd de ‘Love in a bottle’ kaarten te versturen. Overigens kan de afzender kiezen of de kaart op Valentijnsdag of op een willekeurige andere dag wordt bezorgd. 
 


Bureaus

Media

Economisch