Truvo uitgever Gouden Gids

20-07-2007 (10:16) - Marketing

Truvo is de nieuwe naam voor World Directories, uitgever van onder andere Gouden Gids en Nationale Telefoongids. De naam Truvo wordt internationaal vanaf september officieel in gebruik genomen. Gouden Gids wordt dan Truvo Nederland. De naamswijziging past bij de crossmediale strategie die het bedrijf in de afgelopen jaren voert. Alle activiteiten zijn gericht op het zo efficiënt en succesvol mogelijk maken van (lokaal) ‘zoeken en vinden’, of anders gezegd het bij elkaar brengen van kopers en verkopers. Naast de vertrouwde zoek- en advertentiediensten in print en online (Gouden Gids en goudengids.nl) heeft World Directories zijn activiteiten de afgelopen jaren steeds verder uitgebreid. Met de overname van het Nederlandse ClearSense, biedt het bedrijf adverteerders eveneens advies op het gebied van zoekmachine-optimalisering en -marketing. Het bedrijf wil zijn positie in de lokale zoekmarkt verder uitbreiden met nieuwe diensten via het internet en mobiele apparaten.

Bureaus

Media

Economisch