V&D aan de slag met M4N

20-09-2010 (10:14) - Marketing

V&D is deze week een exclusieve samenwerking met affiliate marketing netwerk M4N gestart. Het bedrijf beoogt hiermee de in 2008 gelanceerde webwinkel een ‘boost’ te geven. V&D is met 62 vestigingen, bijna twaalfduizend medewerkers en wekelijks anderhalf miljoen klanten een van de grootste warenhuizen van Nederland. De webwinkel van V&D biedt een  assortiment met mode voor dames, heren en kinderen. Daarnaast is er van alles te vinden op het gebied van wonen, sport, boeken, multimedia, elektronica, cosmetica en juwelen. Het succes van de webshop is volgens de betrokkenen evident: ‘We hebben 62 winkels en het eerste half jaar stond de webwinkel al op nummer 50, na een jaar was dat gestegen naar plek 40, en nu staan we al op de 25e plaats qua omzet. Over drie jaar moet de webwinkel veruit de grootste winkel zijn’, vertelde brand director Roland Tabor eerder dit jaar aan Emerce. Met de affiliate marketing campagne van M4N wil V&D de webwinkel nog een extra duwtje in de rug geven.M4N werkt hierbij samen met internet marketing bureau Tribal IM. Tot nu toe verzorgde dit bureau enkel de Google AdWords campagnes voor VD.nl. Sinds enkele maanden wordt ook succesvol samengewerkt binnen andere online disciplines, waaronder affiliate marketing.

 


Bureaus

Media

Economisch