AD pakt groot uit rond WK

15-05-2014 (00:00) - Media

Het AD wil dat de échte voetballiefhebber niets van het WK hoeft te missen. En dus ontbijt je met het AD WK met alles wat er in Brazilië gebeurt.

(Gelegenheids)abonnees krijgen digitaal en in print gedurende 5 weken nieuws, ongezouten meningen en opinie  rond het WK. Het ontbijtpakket van het AD omvat: 6 dagen per week de krant op de mat, 6 dagen per week de digitale krant, 7 dagen per week de extra digitale editie met alle WK wedstrijden (ook op zondag), 24/7 toegang tot de AD Apps (mobile & tablet), Dagelijkse nieuwsbrief met WK nieuws en leuke acties, al voor het ontbijt het laatste nieuws met de WK Wekker App. Plus 
Historische WK krant. Alle WK hoogtepunten en een exclusieve voorbeschouwing. Het WK voetbalpakket van AD is te koop in bijna 3.000 winkels van Bruna,Primera, AKO, BLZ, Jumbo, Spar, C1000, RDC, Coop, Attent, Vivant, Libris, Cigo, Total, of direct te bestellen op www.AD.nl/wkontbijt




De campagne wordt met een grote multimediale promotiecampagne ondersteund:  een commercial op TV, een complete off- en online advertentiecampagne, een landelijke outdoorcampagne en sampling- en PR-acties.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch