Adformatie gaat ‘in de reclame’

20-12-2013 (00:00) - Media

Het werd ongeveer een half jaar geleden aangekondigd, maar wie Adformatie online of offline wil blijven ontvangen, moet er nu na 40 jaar toch ècht voor gaan betalen, zo laat hoofdredacteur Astrid Prummel in een bericht aan haar lezers weten. ‘Blijf jij abonnee van Adformatie?’ Dat is de hamvraag die Prummel de lezers stelt.


Fonk hoofdredacteur Nicolette Hulsebos in een reactie: ‘Ik ga vast een abonnement afsluiten want ik wil wèl weten wat onze concurrent ‘doet’, maar ik ga zeker niet voor 3 abonnementen betalen. Want zoveel krijg ik er dagelijks in mijn mail en tweewekelijks in de bus. Ik vermoed dat dit bij veel ‘abonnees’ net zo gaat werken. En dat is dan wel weer een prettige ontwikkeling voor Fonk.'


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch