Arriva kiest exclusief voor Spits

04-12-2007 (10:38) - Media

BasisMedia, uitgever van Spits, heeft een exclusieve, meerjarige overeenkomst gesloten met vervoersmaatschappij Arriva. Met de extra distributie in alle bussen van Arriva vergroot Spits haar bereik in Friesland, Groningen, Drente, Brabant, de Drechtsteden, regio Waterland en de Hoekse Waard.
Anne Hettinga, directeur van Arriva Nederland, over de keuze voor Spits: 'Met Spits bieden wij onze reizigers een plezierige faciliteit gedurende hun reis. Zo spelen wij gericht in op de behoeften van onze klanten. En dat past uitstekend binnen onze ambities om klanten te voorzien van nog meer gemak, naast comfort en veiligheid.' Bart Mouter, manager consumer marketing & channel development van Spits: 'Het partnership met Arriva zorgt voor een versterking van onze bereikspositie buiten de Randstad. Ook communicatie richting de Arriva-reizigers via Spits én de mogelijke inzet van nieuwe mediakanalen in de bussen in de nabije toekomst zijn onderdeel van de afspraken.' De overeenkomst treedt in werking op 1 januari 2008.

Bureaus

Marketing

Economisch