Domino Day rules in november

03-12-2007 (11:08) - Media

Domino Day (SBS 6) was het best bekeken programma van de maand november. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek. Daarna volgen de EK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Luxemburg (ook op SBS 6) en Spoorloos (Nederland 1). Nederland 1 was, zoals we elke week ook zien, de marktleider, dit keer met een aandeel van 19,3 procent. De publieke omroepen hadden samen een marktaandeel van 36,4 procent. RTL Nederland behaalde 28,8 procent en SBS 22,3 procent. RTL 4 heeft het naar verhouding niet goed gedaan en heeft wat moeten inleveren qua marktaandeel: 14,4 procent tegenover 15 procent in oktober. RTL staat bovendien met slechts twee programma’s in de top 20 best bekeken programma’s: RTL Voetbal Eredivisie op plaats vijf en Gooische Vrouwen op nummer 17.

Broadcast Magazine

Bureaus

Marketing

Economisch