FD lanceert vernieuwde e-paper

07-05-2014 (08:01) - Media

In lijn met de digitale strategie heeft Het Financieele Dagblad de verbeterde versie van zijn e-paper gelanceerd. Het FD maakt naar eigen zeggen gebruik van de laatste technologische mogelijkheden en komt tegemoet aan de wensen van gebruikers. Na het downloaden van de nieuwe ‘e-paper app’ kunnen lezers:
 
Krantenartikelen bewaren om ze later te lezen (bookmarken); artikelen delen via sociale media als Twitter, LinkedIn en Facebook; zoeken in een online archief waar een jaar aan kranten in zit en automatisch oudere e-paper edities verwijderen, zodat het geheugen van tablet of smartphone niet volloopt.
 
Het percentage lezers met een digitaal abonnement is in een jaar tijd toegenomen van 30% naar 44%. E-paper-abonnees zijn in deze categorie de belangrijkste groep. In totaal is de gecombineerde oplage van Het FD hiermee gegroeid richting de 75.000.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch