Hearst Magazines naar ZenithOptimedia
14-02-2014 (17:00) - Media
Hearst Magazines heeft ZenithOptimedia Nederland geselecteerd als haar mediabureau. Vanuit die hoedanigheid is het bureau actief voor de planning en begeleiding van paid media-campagnes. Ook bij het vormgeven en uitbouwen van Hearsts multimediamerken en de integratie met digitale mogelijkheden ligt een belangrijke taak voor ZenithOptimedia.
Het portfolio van Hearst bestaat uit ELLE, ELLE Decoration, ELLE Eten, Esquire, Men’s Health, Women’s Health, Quote, Red, FiscALert en Safe.
Luc van Os, CEO Hearst Magazines Netherlands: 'Al sinds jaar en dag kennen wij ZenithOptimedia als een professionele, betrouwbare zakenpartner. Mede gebaseerd op haar huidige klantenbestand kent ZenithOptimedia de tijdschriftenmarkt door en door. Bovendien sluit hun visie over de rol van mediaplatformen goed aan bij onze visie. Wij kijken er naar uit hun bewezen creativiteit en ROI-denken in te brengen in onze dagelijkse praktijk.
Linda Boks, CEO ZenithOptimedia Nederland: 'Media en mediamerken zijn de smeerolie van effectieve communicatie en campagnes. Hearst Magazines bezit een aantal ijzersterke merken en graag zetten wij onze expertise in om het maximale uit die merken te halen.'