HNTM moet sponsors missen

26-03-2008 (10:28) - Media

L’Oréal en Glamour hebben zch teruggetrokken als sponsors van het vierde seizoen van tv-programma Holland’s Next top Model. Het cosmeticabedrijf en het magazine vinden de modellenwedstrijd niet meer in hun plaatje passen, omdat zij hun prioriteiten verlegd hebben. Volgens de makers van HNTM worden de sponsors niet gemist, omdat ‘de sfeersetting en koers van de glamour van het programma los van de sponsors staan en het programma van zichzelf al een glamoureuze uitstraling heeft’.
Bovendien heeft weekblad Grazia zich nu aan het programma verbonden, en neemt hoofdredacteur Hilmar Mulder de rol van Glamour’s Karin Swerink in de jury over. De heftige bitchfights waar het programma op een gegeven moment vooral om bekend stond, worden dit seizoen overigens een halt toegeroepen. ‘Het draait nu echt weer om de modellenkwaliteiten, niet om de grote bekken.' Daphne Deckers is opnieuw presentatrice van de show.

De Pers

Bureaus

Marketing

Economisch