Interbest verdubbelt digitale billboards
30-05-2014 (08:06) - Media
In de afgelopen weken heeft Interbest haar digitale netwerk in de Randstad verdubbeld van 3 naar 6 toplocaties. Interbest is al in 2012 begonnen haar toplocaties te digitaliseren. Aan het eind van 2014 zullen in totaal acht digitale schermen – van iedere ruim 100m²- geplaatst zijn. Daarmee is Interbest een van de weinige outdoor exploitanten die structureel en substantieel in digitalisering investeert.
Naast de bestaande locaties Delft TU A13, Schiphol A4 en Utrecht Knooppunt Lunetten A12/A27, zijn daar nu Rotterdam Van Brienenoordbrug A16, Amersfoort Knooppunt Hoevelaken A1/A28 en Amsterdam Ring A10 bijgekomen. Deze Randstad locaties realiseren gezamenlijk 8,9 miljoen contacten per 2 weken (bron: NDW).
Algemeen directeur Meindert van den Heuvel kan zijn geluk (bijna) niet op: ‘We hebben inmiddels een groot aantal digitale cases opgebouwd. Van adaptive planning tot interactieve combinaties met social media. Bijna alles kan en mag. Een gegarandeerd bereik met de flexibiliteit van internet. Daar worden adverteerders en bureaus blij van.’
