Journalistenplatform biedt contentformats voor bedrijven

12-05-2014 (00:00) - Media

Contentmarketingbureau The Post is gestart met het platform The Post Reporters. Het platform biedt bedrijven kant en klare contentformats om op onafhankelijke wijze verhalen rondom hun merk te vertellen.

Verder presenteert het bureau op thepostreporters.nl een keur van journalisten die de boodschappen van een bedrijf kunnen vertalen naar relevante verhalen in film, beeld, audio en tekst. Met het platform wil The Post bedrijven op een laagdrempelige manier begeleiden in de verschuiving van reclame naar contentmarketing.

Carlijn Postma, eigenaar van The Post: ‘teveel bedrijven maken nog reclame, maar niemand leest of kijkt nog content die doorspekt is van bedrijfsnamen en borstklopperij. Er is simpelweg teveel aanbod. Daarom werken wij bewust veel samen met mensen die een journalistieke achtergrond hebben. Journalisten stellen namelijk niet -de vraag van- de afzender centraal in hun producties, maar het belang en de interesse van het publiek dat ze willen aanspreken. Op die manier maak je geen reclame, maar vertel je boeiende verhalen die gedeeld worden.’


Bureaus

Marketing

Economisch