Jury Dagbladgoud 2007
27-09-2007 (10:12) - Media
Over een paar maanden worden de circa 10 miljoen Nederlandse dagbladlezers weer opgeroepen om mee te doen aan de verkiezing van de beste dagbladadvertentie van het jaar. Het publiek bepaalt welke dagbladadvertentie in aanmerking komt voor Dagbladgoud 2007. Naast de publieksjury buigt een deskundige vakjury zich over alle inzendingen, deze bepaalt welke advertentie in aanmerking komt voor Vakgoud 2007.De vakjury bestaat uit zeven prominente vakgenoten die hun keuze maken uit alle inzendingen. Dit zijn Frank Bitter (CEO MediaCom), Darre van Dijk (creative director Ogilvy & Mather Amsterdam), Diederick Hillenius (creative director Selmore), Julius Minnaar (commercieel directeur PCM Dagbladen), Saskia Sterkenburg (manager in- en externe communicatie Tempo Team), Jeroen Pietryga (manager massa communicatie en integrale thema’s Albert Heijn) en Léon Bouwman (hoofdredacteur Adformatie) die tevens voorzitter is.
De bekendmaking van de tien beste advertenties en de winnaar van Vakgoud en Multigoud vindt plaats tijdens een exclusieve bijeenkomst voor genodigden op woensdag 6 februari. Inzenden voor Dagbladgoud kan tot 5 januari 2008, kijk voor meer informatie op www.cebuco.nl.