Marketingfacts en Marketing Tribune samen verder

20-02-2008 (10:39) - Media

Lenthe Publishers (uitgever van onder andere Marketing Tribune) gaat een strategisch samenwerkingsverband aan met Marketingfacts, waarbij de mogelijkheid tot overname is opgenomen. Oprichter van Marketingfacts Marco Derksen was al vanaf eind vorig jaar bezig met de plannen, samen met Maarten Timmers Verhoeven en Don Akkermans van Lenthe Publishers. Op zijn weblog schrijft Derksen: ‘Marketingfacts bestaat inmiddels vijf jaar en is toe aan een volgende stap. Ik heb altijd gezegd dat het succes van online voor een belangrijk deel offline ligt. Dat betekent dat je ook moet nadenken over mogelijkheden als print en events. Het Marketingfacts jaarboek en de cursussen zijn daar voorbeelden.’ Derksen heeft gezocht naar een sterke partner op het gebied van b2b-publishing en denk die met Lenthe Publishers te hebben gevonden. Voor Marketingfacts en de wijze waarop Marketingfacts wordt ingevuld heeft dit geen consequenties. Lenthe nam eerder deze maand Marketing Executive Center over en breidt nu zijn portfolio verder uit.

Marketingfacts

Bureaus

Marketing

Economisch