MMD Media neemt Texaco Fuelvision netwerk over

09-03-2012 (09:46) - Media

MMD Media neemt het netwerk van abripanelen (de Fuelvisions) bij Texaco tankstations over.Dit netwerk sluit naadloos aan op het portfolio van MMD Media dat met kwalitatieve netwerken een aantal selectieve doelgroepen bereikt.
 
‘Met deze overname is MMD Media vanaf heden marktleider op het gebied van reclame op tankstations, we bieden adverteerders met ons RoadBoard netwerk een enorm point of sale bereik. Deze stations worden per campagneperiode meer dan 4,5 miljoen keer bezocht' aldus Danny van Beek, directeur van MMD Media.
MMD Media was al exclusieve exploitant van abri reclame bij Total tankstations met het ‘RoadBoard-netwerk’. Deze uitbreiding van het RoadBoard netwerk betekent dat MMD Media 315 verlichte en scrollende abri vlakken heeft bij zowel Total als Texaco tankstations.
 

Mediabureaus en adverteerders worden in de komende tijd persoonlijk op de hoogte gesteld van de mogelijkheden van het uitgebreide netwerk. 


Bureaus

Marketing

Economisch