Mobillion uit TMG

19-11-2013 (08:15) - Media

Mobillion maakt zich na 14 jaar los van het moederbedrijf Telegraaf Media Groep (TMG). De verzelfstandiging was volgens Mobillion wenselijk om de bedrijfsactiviteiten volledig te kunnen focussen op de online fondsenwerving. 
 
De focus is volgens algemeen directeur Marc Schoutens nodig om de kennis op dit gebied te verbreden en nog effectiever in te zetten voor de non-profitsector. Marc Schoutens:  ‘Wij willen dé specialist in Nederland worden op het gebied van online fondsenwerving.’ 
 

Diensten die niet passen binnen deze focus, zoals bel & win acties en quick response services, zullen vanaf nu worden uitgevoerd door CM uit Breda. Schoutens: ‘We hebben in CM een geweldige en ervaren partner gevonden voor het uitvoeren van deze diensten aan onze huidige klantenkring. We zullen er samen voor zorgdragen dat de overdracht naadloos verloopt.’ Creatief directeur Carlo van Herwaarden: ‘Door het afstoten van alle andere bedrijfsactiviteiten kunnen we met nog meer bevlogenheid en enthousiasme werken aan onze producten voor het online werven van fondsen, vrijwilligers, collectanten of supporters.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch