Nieuwe huisstijl SKO

07-01-2014 (08:16) - Media

SKO heeft in juni 2013 haar nieuwe strategie openbaar gemaakt: naast de bestaande kijkcijfers wil SKO ook een totaalbeeld over het videogebruik in Nederland kunnen rapporteren. Dat betekent dat SKO ook het kijken naar online video content en online commercials wil kunnen meten. 
 
In 2013 is gestart met de ontwikkeling van een platformonafhankelijke meting voor (alle) video. Om de nieuwe strategie te realiseren zullen, nog meer dan voorheen, verschillende projecten nodig zijn om het Nederlandse kijkgedrag in kaart te brengen. Deze projecten krijgen elk een eigen icoon en kleur, wat de herkenbaarheid vergroot.
 
De nieuwe huisstijl is ontwikkeld door Krijn Ontwerp uit Nijmegen, de vaste vormgever van SKO. Gelijktijdig met de introductie van de nieuwe huisstijl wordt een volledig nieuwe website gelanceerd. Doel is om gebruikers nog sneller toegang te bieden tot relevante informatie over het kijkonderzoek en alle relevante videoprojecten. De website is per type kijkgedrag georganiseerd waarbij de nieuwe iconen een prominente rol spelen.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch