Nieuwe zakelijk leider van uitgever LINDA.

24-10-2014 (07:46) - Media

Mood for Magazines, de uitgeverij van LINDA. en LINDAnieuws.nl en onderdeel van Sanoma heeft een nieuwe, tweekoppige directie. 
 
Marielle Arts wordt per 1 november benoemd tot zakelijk directeur van Mood for Magazines. Jildou van der Bijl was op 1 september van dit jaar al benoemd tot creatief directeur. Van der Bijl blijft daarnaast algemeen hoofdredacteur van LINDA.
 

De eerste LINDA. verscheen in september 2003. Het magazine is inmiddels met een gemiddelde verkochte oplage van ruim 200.000 exemplaren de grootste vrouwenglossy van Nederland. LINDA. magazine bereikt 1,1 miljoen mensen, onder wie 300.000 mannen. LINDAnieuws.nl heeft 3,1 miljoen bezoeken (DDMM augustus 2014) en kent 226.038 fans op Facebook en 47.865 volgers op social media. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch