Ouders van Nu toont real-life familiefilmpjes

12-06-2014 (07:50) - Media

Funniest Home Video’s, maar dan net eventjes iets anders. Het crossmediaal platform Ouders van Nu (Sanoma) start een online campagne met real-life filmpjes van gezinnen. In de video’s filmen de ouders zichzelf en hun kind(eren) op grappige, dramatische en ontroerende momenten. 
 
De video’s staan op Oudersvannu.nl/welkombij en worden onder andere verspreid via verschillende kanalen van Ouders van Nu (print, social en online) en Youtube.com.
 
De reden voor de campagne is dat Ouders van Nu niet alleen een magazine is, maar een crossmediaal platform is geworden met website Oudersvannu.nl, de Ouders van Nu Zwanger Box en Baby Box, de Ouders van Nu Voordeelpas en verschillende apps. 
 
Om dat te vieren is de videocampagne gemaakt, waarin ouders en hun kinderen in het middelpunt worden gezet. Een letterlijk kijkje in hun leven. In totaal zijn er 24 filmpjes opgenomen, waarvan de eerste tien inmiddels zijn gereleased.
 

 


Bureaus

Marketing

Economisch