Panda is Lancering van het Jaar

29-11-2007 (13:00) - Media

Het al bestaande blad van het Wereld Natuur Fonds (WNF), Panda, won tijdens het Tweede Nationale Customer Media Congres de prijs voor de Lancering van het Jaar. Het WNF heeft het blad begin dit jaar ondergebracht bij Label Media in Arnhem, met de opdracht het blad te restylen. Uit 26 deelnemende titels selecteerde de jury acht titels. Vervolgens kon via internet worden gestemd. Er werden 1500 stemmen uitgebracht en die  gingen naast Panda naar het blad Lingerie en de e-mailnieuwsbrief voor de Family-leden van Ikea. De bezoekers van het congres brachten ten slotte per sms hun stem uit. Er was enige kritiek op de overwinning van Panda, aangezien het hier een traditionele printtitel betrof, terwijl het congres in het teken stond van crossmedia. Winnaar Willem Vierdag van Label Media bracht de zaal tot rust door aan te kondigen dat Panda binnenkort ook een online versie krijgt.

Bureaus

Marketing

Economisch