Record-oktober Discovery Channel

04-11-2014 (07:46) - Media

Afgelopen maand is de meest succesvolle oktobermaand ooit geweest voor Discovery Channel. De zender vierde zijn 25-jarige jubileum in Nederland en kan dit feestelijke feit onderstrepen met dit record. 
 
Niet alleen met een all day marktaandeel van 4,8% in de doelgroep man 20-49 maar ook prime time heeft Discovery Channel de beste score in een oktobermaand behaald met 2,7 % marktaandeel.
 
Ook andere BrandDeli-zenders deden het goed. Met een marktaandeel van 16,5% (20 t/m 49 jaar) was oktober een succesvolle maand voor BrandDeli. Ook de sterke performance op de jongere doelgroepen werd doorgezet. Met een marktaandeel van 21,5% op de doelgroep 20 t/m 34 jaar werd een groei van 12% gerealiseerd ten opzichte van vorig jaar.
 

Op 24Kitchen is het nieuwe programma ‘Wat De Boer Niet Kent’ van start gegaan. Het door Rob Kamphues gepresenteerde programma is in de eerste maand een van de best bekeken programma’s van de zender. Comedy Central was in oktober de vierde zender van Nederland op de doelgroep 20 t/m 34. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch