Recordopbrengst voor Pink Ribbon: ruim 1 miljoen
09-04-2008 (10:48) - Media
Pink Ribbon Magazine 2007 heeft, samen met een actie van Libelle, een recordbedrag opgehaald. Gisteren presenteerde Quinty Trustfull de feestelijke overhandiging van de cheque aan de Stichting Pink Ribbon. Waarde: ruim 1 miljoen euro.Pink Ribbon Magazine 2007 was goed voor € 875.648,76 en een puzzelmarathon en veiling van weekblad Libelle leverden € 154.675,04 op. Totaal: € 1.030.323,80. Dat is de hoogste opbrengst in de vier jaar dat Sanoma Uitgevers nu de charity glossy Pink Ribbon maakt en uitgeeft. Van de vierde Pink Ribbon werden ruim 117.000 exemplaren verkocht, een stijging van bijna 20% ten opzichte van vorig jaar.
Media Parade
Quinty Trustfull, een van de Pink Ribbon ambassadrices, presenteerde dinsdagmiddag de overhandiging van de cheque aan Stichting Pink Ribbon. Samen met CEO Dick Molman van Sanoma Uitgevers. Dat gebeurde tijdens de Media Parade, de jaarlijkse week vol activiteiten workshops rond het maken van media bij Sanoma in Hoofddorp.
Lees ook het verslag van de Media Parade: Marijke Helwegen en roze cakejes