Sanoma en KPN roepen creatief Nederland op voor 4G-idee

28-04-2014 (08:04) - Media

KPN en Sanoma gaan samen op zoek naar nieuwe toepassingen die mogelijk worden met 4G. 
 
Welke kansen zijn er voor de toepassingen met het supersnelle 4G? Hoe kan een innovatief 4G media-idee onder de aandacht worden gebracht? Met deze vragen roepen Eelco Blok, CEO KPN en Peter de Mönnink, CEO Sanoma Media Netherlands, inventief en creatief Nederland op om deel te nemen aan ‘4G Connect’. Uiteindelijke doel is om 300 deelnemers, van ondernemer tot student, een kans te bieden hun creatieve en innovatieve droom te verwezenlijken. 
 
Het programma bestaat uit digitale colleges, waarbij uitgebreid wordt ingegaan op productvorming en de lean-startup methode voor ondernemers. De vijf beste ideeën worden gekozen door de deelnemers zelf, lezers van NUtech en een professionele jury.
 
Voor deze ideeën is de volgende stap een bootcamp, waarbij het idee wordt uitgewerkt tot een werkend prototype. De deelnemers worden tijdens de bootcamp bijgestaan door designers en developers van Sanoma. Bovendien wordt gekeken of het idee voldoende potentieel heeft om als interne startup binnen KPN of Sanoma te worden opgezet. 
 

Het traject duurt in totaal acht weken en wordt op 21 mei afgetrapt in de Beurs van Berlage in Amsterdam. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch