Sanoma lanceert Maakjezo.nl

26-09-2007 (10:31) - Media

Vanaf vandaag hebben de redacties van Sanoma Uitgevers een nieuw en innovatief instrument om de dialoog met de consument te versterken. Gisteravond is het unieke User Generated Content-platform Maakjezo.nl op de Cross Media Week gelanceerd.

De veranderingen in het veld van de media zijn talrijk en ingrijpend. Dankzij de sterke positie die Sanoma Uitgevers zowel op het gebied van print als online (onder meer met ilse media) heeft, bezit het bedrijf een unieke positie om die media te combineren. Daarvoor heeft het concern een strategie ontwikkeld onder de naam ‘Sanoma360’, waarmee media-onafhankelijk en sneller op nieuwe ontwikkelingen kan worden ingespeeld. Daarbij hoort dat het bedrijf de consument in alle opzichten centraal stelt, relevante informatiediensten ontwikkelt en pas daarna kijkt welke media hierbij een rol kunnen of moeten vervullen. Maakjezo.nl is een enkel element in die Sanoma 360-strategie, maar het levende bewijs van de concretisering ervan.

Op Maakjezo.nl kunnen bezoekers stap voor stap instructies vinden van allerlei zaken die ze zelf kunnen maken. Maakjezo’s worden gemaakt door iedereen die zijn of haar instructie met de rest van de bezoekers wil delen.

Bureaus

Marketing

Economisch