Scheepers ruilt MT MediaGroep in voor Marvin & Miles

18-02-2014 (08:04) - Media

Boris Scheepers is ingestapt als partner van het sportmarketingbureau Marvin & Miles. Scheepers was tot 1 januari 2014 mede-eigenaar en oprichter van de MT MediaGroep. 
 
De contentmarketeer van multimedia-contentplatformen zoals Management Team en Sprout maakt hiermee een comeback in zijn geliefde sportwereld.
 
Scheepers heeft een achtergrond in sport- en businessmedia. Hij was marketeer voor tijdschriften Golfers Magazine, GOLFjournaal en GolfNieuws en hij stond aan de wieg van het multimediale platform vi.nl. 
 
Scheepers was de afgelopen vijf jaar mede-eigenaar/directeur van MT MediaGroep, uitgever van Management Team en Sprout die de afgelopen periode een volledige transitie naar multimedia-contentmarketing heeft doorgemaakt.
 
Het is diezelfde transitie waar Marvin & Miles zich mee bezig houdt in de sport. Het in 2007 door Simon Keijzer opgerichte sportmarketingbureau is gespecialiseerd in storytelling en contentmarketing. Met als doel de waarde van het contact met de fans te vergroten voor sportorganisaties, partners in sport en sporters zelf.
 
Boris Scheepers: ‘We weten allemaal dat een reclamebord ophangen in sport prima kan werken voor bereiksdoelstellingen. Maar wie beraken we daarmee? Men vergeet vaak de waarde van de dialoog met de fans en de sporters zelf. Meer dan de helft van de Nederlanders doet aan sport. Dat zijn 10 miljoen mensen die behoefte hebben aan relevante content over hun passie.’
 
Marvin & Miles is een strategisch sportmarketingbureau dat via relevante content klanten in contact brengt met fans. Het bureau werkt voor sportbonden, merken en sporters.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch