Spits bij McDonald’s
19-01-2009 (10:50) - Media
BasisMedia, uitgever van Spits, heeft recentelijk een exclusieve, meerjarige overeenkomst gesloten met McDonald’s. Spits is minimaal de komende twee jaar in negentig restaurants van McDonald’s verkrijgbaar. Daarnaast voorziet Spits alle restaurants van het laatste nieuws door middel van narrowcasting.
‘McDonald’s vindt een krachtig communicatiemedium in Spits. Onze gasten zijn meer en meer op zoek naar comfort en gemak. Met Spits spelen we in op deze behoefte en bieden we hun een extra service. Spits maakt zo een bezoek aan McDonald’s nog aangenamer’, aldus Menno van der Hoeven, marketingmanager van McDonald’s Nederland.
Cees Polman, commercieel directeur bij Spits is blij met de samenwerking met McDonald’s: ‘Het partnership met McDonald’s zorgt voor een versterking van onze bereikspositie. Spits verbetert op deze manier wederom de propositie voor haar adverteerders.’
Bart Mouter, manager consumermarketing & channeldevelopment van Spits zegt: ‘Spits en McDonald’s zullen elkaar versterken. Het partnership met McDonald’s gaat verder dan enkel distributie. Zo produceert Spits voor het narrowcastingkanaal van McDonald’s het actuele nieuws. Een partnership in ontwikkeling dus.’
Het partnership met Spits is onderdeel van een overkoepelende media-overeenkomst tussen McDonald’s Nederland en Telegraaf Media Nederland.