TMG sluit zich met Metro aan bij Media Awards

14-05-2014 (00:00) - Media

Nadat eerder al bekend werd dat de Media Awards een bereik- en samenwerkingsverband met Computer Idee en PCM had gesloten, maakt de organisatie nu bekend dat zij een strategische inhoudelijke en commerciële samenwerking met TMG, voor het merk Metro, heeft gesloten.

Hoofdredacteur Wouter Diemer van Media Totaal is erg blij met het partnerschap: ‘Waar we vroeger de Media Awards alleen ‘droegen’ met ons merk Media Totaal, ben ik heel blij dat de merken Computer Idee en PCM zich hebben aangesloten, zowel inhoudelijk als in de bereikpropositie. En natuurlijk ben ik helemaal dolblij dat TMG zich met het merk Metro heeft aangesloten bij de Media Awards. Dat is een dijk van een merk, met een dito bereik.’

Diemer geeft verder aan dat hij met TMG in gesprek is omtrent een publieksprijs, een reeds jaren gekoesterde wens van de industrie. Ook geeft Diemer aan dat hij verwacht dat hij de komende weken nog een aantal strategische partnerships bekend kan maken.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch