TMG verzorgt programmagids MAX

24-02-2010 (10:35) - Media

De Telegraaf Media Groep gaat de nieuwe programmagids van Omroep MAX realiseren. Dat meldt directeur Jan Slagter via Twitter. Hij zegt: ‘Vandaag met De Telegraaf 'Letter of Intent' getekend voor Omroepblad MAX. We werken nu aan twee dummy's, die binnenkort getest gaan worden.’

‘Met een blad lig je elke week weer bij de achterban op de deurmat’, zei Slagter recent in de Volkskrant. ‘Bij een jongerenomroep als BNN speelt dit niet, maar onze leden hebben behoefte aan meer informatie dan de tv-gegevens.’

Slagter wil een journalistiek blad gericht op ouderen. Uit onderzoek zou blijken dat 60 procent van de MAX-leden geïnteresseerd is in programmablad van de omroep. De kans dat het blad er komt schatte de MAX-baas enkele maanden geleden op 70 à 80 procent. Toen werd gemeld: 'De omroep heeft een bureau ingeschakeld dat een financiële partner moet vinden. Er zijn twee serieuze kandidaten: een krant en een omroep.'
 


Broadcast Magazine

Bureaus

Marketing

Economisch