Tv- en mediawereld in romanvorm

10-06-2014 (07:56) - Media

Er is een roman verschenen waarin de Nederlandse tv- en mediawereld een hoofdrol heeft gekregen. ‘Het IQ van Victoria’ geeft een kijk in de wereld van televisieformats. 
 
Het boek beschrijft het leven Robert Wachtman, een jonge ontwikkelaar van TV-formats bij een groot productiehuis. Hij weet kijkcijfers van programma’s op controversiële wijze te doen exploderen en bedenkt aan de lopende band concepten rondom bekende Nederlanders.
 
Voor het boek dook auteur Jeroen Bertrams, die eerder boeken schreef als ‘Social Media Expert in een Week’ en ‘Online Marketing Expert in een Week’, in de wereld van productiehuizen,  televisiezenders en formats. 
 
Hoewel het boek fictief is, maken bekende Nederlanders hun opwachting in de roman. Naast Victoria Koblenko komen onder meer John de Mol, Linda de Mol, Daphne Deckers, Boris van der Ham en Caroline Tensen voorbij.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch