Veronica Magazine blij met respons cadeau-actie

23-04-2012 (08:26) - Media

Veronica Magazine heeft naar eigen zeggen bewezen een enorme responskracht te hebben. Op de Altijd een cadeau-actie die voor het tweede achtereenvolgende jaar door het grootste weekblad van Nederland werd georganiseerd, reageerden in negen dagen tijd maar liefst 225.000 abonnees. Vorig jaar reageerden abonnees al massaal. Toen deden 220.000 abonnees mee. De verwachting is dat de totale respons nu zal uitkomen op 235.000. 
 
De actie is onderdeel van het behoudsprogramma van Veronica Magazine, dat erop gericht is meer waarde aan het product toe te voegen in de vorm van cadeaus en heel veel voordeelacties. De Altijd een cadeau- actie is met editie 15 van Veronica Magazine breed op een uitklapcover gecommuniceerd in combinatie met een persoonlijke code. Hiermee kunnen abonnees online inloggen en zien welk cadeau er voor ze klaar ligt. Het cadeaupakket bestaat uit een mooie gezinsauto, een thuisconcert van Dries Roelvink, reizen, tijdschriften, puzzelboekjes en nog veel meer.
 

 


Bureaus

Marketing

Economisch