Wendy lanceert vaste 'omkeercover'

26-09-2018 (15:43) - Media

Het magazine van Wendy van Dijk lanceert met het herfstnummer Ode aan de imperfectie/WENDY Wonen de zogenoemde ‘omkeer-cover’. WENDY gaat hiervan een traditie maken. Ieder nummer krijgt een voorkant-cover die het thema van het blad uitbeeldt plús een achterkant-cover die een pijler van het merk WENDY draagt. Bij de kick-off wordt WENDY Wonen gelanceerd.
 

Het lezerspubliek gaf in eerder onderzoek aan onder meer aan meer over wonen & interieur te willen lezen. Op haar platform zal wonen daarom een pijler worden. WENDY laadt komend jaar 8 populaire pijlers die crossmediaal worden uitgewerkt vanuit haar zoektocht naar geluk die alle op de achterkant-cover van het magazine worden verbeeld.
 

Hoofdredacteur Robert Heukels: ‘Het is een andere manier van een blad indelen, nieuw, spannend en creatief. Het geeft een rijk gevoel, alsof je twee bladen voor de prijs van één krijgt. En we pakken aan beide kanten van het blad uit, met prachtige covers, fotografie en grote reportages. 

Bureaus

Marketing

Economisch