ZenithOptimedia nu ook Village People

06-09-2007 (10:23) - Media

De Village @ ZenithOptimedia is geopend. Hiervoor zijn communicatiespecialisten een strategische alliantie aan gegaan. De Village van ZenithOptimedia bestaat uit een gevarieerde groep communicatiespecialisten, om op impactvolle, effectieve wijze een relatie tot stand te brengen tussen doelgroepen en merken. Deze doelgroepen en hun middelen- en mediagebruik veranderen continu. En zo'n verandering heeft uiteraard invloed op de inrichting van de middelen- en mediastrategieën die ontwikkeld worden om middels campagnes een effect te sorteren bij de consument.

Doordat ZenithOptimedia Nederland haar krachten heeft gebundeld met een tiental professionele partners,  kan zij deze verandering nu optimaal het hoofd bieden. De meeste effectieve campagnes zijn 'massamedia plus'-campagnes. Zo varieert het aandeel 'niet-traditioneel' bij de vijf Gouden Effie Winnaars 2007 van 3 procent tot 32 procent. ZenithOptimedia adviseert niet langer uitsluitend over de massamediale inzet maar kan nu, samen met haar partners, ook over de 'plus' van campagnes adviseren. Vanuit de Village kan ook de uitvoering gefaciliteerd worden.

Bureaus

Marketing

Economisch