Jordy Kool benoemd tot sales directeur Reed Business Media Amsterdam
09-01-2008 (16:04) - Mensen
Op 16 februari start Jordy Kool (33) als sales directeur bij Reed Business Media Amsterdam. In die rol wordt hij commercieel verantwoordelijk voor onder meer de merken FEM Business, Elsevier, Bizz en Beleggers Belangen. Jordy gaat leiding geven aan een team van ruim 30 accountmanagers, sales support-medewerkers en marketeers.Jitta Beijlsmit projectmanager bij bakker | linssen id
Jitta Beijlsmit is onlangs als projectmanager begonnen bij bakker | linssen id. Hiervoor werkte ze o.a. bij M2Media, Lava Grafisch Ontwerpers en Admeta Netherlands.
Zes nieuwe Business Unit Directeuren bij Talent&Pro
Talent&Pro heeft zes nieuwe Business Unit Directeuren aangesteld. Het bedrijf wordt opgesplitst in zes cellen (units) van maximaal 70 personen op basis van de marktindeling Actuarieel, Bancair en Verzekeringen. Vier van de Business Unit Directeuren gaan regionale afdelingen van de Unit Verzekeringen aansturen, de overige twee zijn verantwoordelijk voor de coördinatie van de units Actuarieel en Bancair. De vier regionale afdelingen van de Unit Verzekeringen worden voortaan aangestuurd door Nynke de Boer (Zuidoost), Matthijs Emsbroek (Noordwest), Ernst-Jan van Gils (Zuidwest) en Renate Smit (Noordoost). Hiervoor waren ze allemaal al bij Talent&Pro in dienst als People Manager of Account Manager. Gert Jaap Haan is aangesteld als Unit Directeur Actuarieel. De Unit Bancair wordt aangestuurd door Nataschja Budel.
Bart Hollands naar Omroep West
Per 10 december is Bart Hollands gestart als Hoofd Verkoop bij Omroep West. Bij West is hij verantwoordelijk voor het verwerven van reclame-inkomsten voor TV West, Radio West en Westonline.nl. Hij stuurt een verkoopteam van 7 medewerkers aan. Hollands heeft een ruime ervaring in de verkoop. Hiervoor is lange tijd actief geweest bij HDC Media in de verkoop.
Miriam Martinus bij Checkit
Search Engine Mediabureau Checkit heeft Miriam Martinus aangetrokken als operationeel manager. Ze was voorheen o.a. werkzaam als projectmanager bij Lost Boys en Talpa Digital en heeft zich daar beziggehouden met marketing en development van nieuwe en bestaande online merken.