Maud Geurtsen directeur ContentDivision

07-04-2008 (16:30) - Mensen

ContentDivision heeft Maud Geurtsen vanaf maart aangesteld als Directeur. In haar nieuwe rol werkt zij samen met Dennis Brussaard, oprichter en Creatief Directeur van ContentDivision.

Voor haar betrokkenheid bij ContentDivision werkte ze als Hoofd van de afdeling projectmanagement bij het interactieve mediabedrijf ADVANCE MEDIA, bekend van onder andere Je Echte Leeftijd, Meer voor Minder en Stay or Go.
Maud Geurtsen werkte bovendien ruim 10 jaar in verschillende functies bij televisieproducenten en -zenders. Zo bekleedde zij 6 jaar de functie van Gedelegeerd Producent in het managementteam van Ivo Niehe Producties B.V.. Hier was zij eindverantwoordelijk voor tal van (multi)media producties zoals Life & Cooking, Eigen Huis & Tuin, Trendies en Vaders en grote, fondswervende televisieprogramma’s voor ideële organisaties als Unicef, Stop Aids Now!, De Nierstichting en Spieren voor Spieren.

ContentDivision is de enige onafhankelijke televisieproducent in Nederland die als doelstelling heeft om maatschappelijke onderwerpen onder de aandacht te brengen bij een breed en (inter)nationaal publiek.
Content Division doet dit op een entertainende, toegankelijke wijze en ontwikkelt met name televisie concepten en (film- of evenementen-) projecten die aansluiten bij de doelstelling van een ideële organisatie.
Hierin heeft ContentDivision al zo’n twintig jaar ervaring en werkt ondertussen samen met tientallen organisaties.