Sandra Tielenburg agency salesmanager bij Sanoma

08-02-2008 (00:00) - Mensen

Sanoma Uitgevers heeft per  1 februari Sandra Tielenburg (43) benoemd tot agency salesmanager. Zij  gaat de banden van Sanoma met de mediabureaus versterken. Sandra Tielenburg is geen onbekende in de mediabranche. Ze werkte bij  Admedia, bij onderzoeksbureau Team Vier, was senior account manager bij  Reader’s Digest en Veronica Magazine en sales director bij IP, waar zij  betrokken was bij de joint venture tussen IP en VNU. Meest bekend is ze om  haar rol bij het door haar opgestarte verkoopkantoor en de succesvolle  ontwikkeling van Discovery Networks Benelux.

Speerpunt
Met haar grote expertise en  kennis van de mediabureaus wil Sanoma Uitgevers de relatie met de bureaus  in versneld tempo verstevigen. Een betere band met de bureaus is speerpunt  in het beleid van Henk Borst, Sanoma’s nieuwe sales director. "Adverteerders zijn bij ons kind aan huis  bij wijze van spreken. Die relatie streven we ook na met de bureaus. Het  is niet zozeer een revival van de bureaugroep, maar gewoon een antwoord op  de vraag uit de markt. Vandaar deze nieuwe functie van agency  salesmanager. Wij hebben er zeer veel vertrouwen in dat Sandra deze taak  uitstekend kan vervullen." Initiatieven
Tielenburg heeft in het verleden al  veel te maken gehad met de mediamerken van Sanoma Uitgevers. “Ik voel me zeer aangetrokken  tot het prachtige portfolio van Sanoma,” zegt ze. “Ik verheug me erop om  nieuwe initiatieven te ontplooien in het altijd in beweging zijnde  medialandschap. En, door  intensivering van de relatie met de mediabureaus, Sanoma’s multimediale kansen optimaal te  benutten.”