Twee nieuwe service directors bij Research International Nederland
07-02-2008 (15:49) - Mensen
Per 1 maart treden Anoeska Bredius en Henk Oostenbrink als client service director in dienst bij Research International Nederland. Zowel Henk als Anoeska kunnen bogen op een uitgebreide ervaring op het gebied van FMCG marktonderzoek in zowel een nationale als internationale context.Anoeska Bredius is haar onderzoekcarriere in 1993 begonnen bij Information Resources, al waar ze heeft meegeholpen bij het opzetten van het bedrijf. Sinds 2004 werkte zij voor Europanel UK als International Client Group Director en lid van het management team. Zij was eindverantwoordelijk voor alle klant-contacten en direct verantwoordelijk voor Unilever worldwide als klant, met meer dan 96 onderzoekers werkend op locatie. Zij heeft in die tijd intensief samengewerkt met alle grote internationale onderzoekbureaus.
Henk Oostenbrink is zijn onderzoekcarriere begonnen in 1988 bij FHV/BBDO en heeft daar 13 jaar lang vele onderzoeken verricht voor met name FMCG bedrijven en strategische adviezen gegeven op het gebied van merk, communciatie, en productontwikkeling. Sinds 2002 was Henk manager marketingonderzoek en -advies bij Natudis Wessanen en was daar nauw betrokken bij het formuleren en doorvoeren van het merkenbeleid van enkele natuurvoedingsmerken. Door de jaren heen heeft hij veel (samen-)gewerkt met alle grote onderzoekbureaus.