Versterking voor team MissPublicity

29-04-2008 (12:15) - Mensen

MissPublicity groeit. En om de kenmerkende eigenschappen ‘servicegericht en flexibel’ hoog in het vaandel te houden, is per 21 april Cristèl Klandermans het Marketing & PR bureau komen versterken. Het nieuwe teamlid van MissPublicity rondde kort geleden haar studie Algemene Cultuurwetenschappen (BA), specialisatie Media & Journalistiek (MA) aan de Erasmus Universiteit af. Cristèl rondde eerder haar studie Integrated Communication Management af aan de Hogeschool van Utrecht. Tijdens deze studie deed zij verschillende stages en onderzoeken, waaronder een buitenlandse stage in Curaçao, waar zij als marketing executive ervaring opdeed in het Baya Beach Resort. Hiernaast is Cristèl werkzaam geweest bij Goodies, hét multimediaconcept bestaande uit een magazine, website, tv programma en event, voor een betere wereld.

MissPublicity verzorgt de Marketing & PR voor spraakmakende events en concepten. Afgelopen periode voegden een aantal opvallende merken, waaronder Sonnema VodkaHerb, Krušovice Imperial, Schweppes en Fiorelli zich bij het portfolio van MissPublicity. De bekende ijsfabrikant Ben & Jerry’s heeft sinds dit jaar al haar activiteiten bij MissPublicity onder gebracht. Dranken concern UTO Nederland vertrouwde onlangs haar gehele product range, waaronder diverse bekende distillaten,  aan MissPublicity toe. Verder tekent MissPublicity voor de publiciteit van gerenommeerde horecagelegenheden als De Baja Beach Club, Het Prinsestheater, Restaurant MOOII, De Beren eetcafés en Hollywood Music Hall. Ook heeft het dit jaar gelanceerde event  ‘GoodiesLive!’ haar PR belangen bij MissPublicity ondergebracht.