Ga aan de slag met je eigen customer journey map

24-01-2022 (21:32) - Opleidingen

Wil jij een effectieve en memorabele klantbeleving creëren? In de training Customer Journey Mapping van Beeckestijn Business school ga je zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map. Je leert hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt, de beleving van de klant meet en deze optimaliseert.
 

Beter inspelen op de wensen en behoeften van de klant 

Houd jij je bezig of wil jij je bezighouden met customer experience en wil je de optimale customer journey map maken om de klantbeleving te optimaliseren? Dan is deze training iets voor jou.
 
Na 1 dag:  
·      Heb je de ideale customer journey geschetst
·      Kun je waarde toevoegen op de relevante en geschikte momenten
·       Ken je de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van verkrijg- en kanaalpreferenties van consumenten.  
 
Meer weten over deze training? Lees meer over Customer Journey Mapping »
 

Praktische informatie 

Datum: 8 februari 
Locatie: Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Rotterdam, Utrecht, Zwolle of online classroom
Studiebelasting: 1 dag 
Kosten:€695,- all in (excl BTW)
 

Make impact? 

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen