Ga aan de slag met je eigen customer journey map
04-05-2022 (10:10) - Opleidingen
Hoe maak je een effectieve en memorabele klantbeleving? Een vraag waarop het antwoord niet altijd hetzelfde is. Waar zit de klant eigenlijk op te wachten? In de training Customer Journey Mapping van Beeckestijn Business School ga je zelf aan de slag met het maken van een Customer Journey Map.
Beter inspelen op de wensen en behoeften van de klant
Deze training is bedoeld voor iedereen die al bezig is met customer experience en de optimale customer journey map wil maken om de klantbeleving te optimaliseren.
Tijdens de training leer je:
• Alles over de laatste trends op het gebied van verkrijg- en kanaalpreferenties van consumenten
• Hoe je de ideale customer journey kunt schetsen en de klantbeleving kunt optimaliseren
• Hoe je beter inspeelt op de wensen en behoeften van de klant
• Alles over de laatste trends op het gebied van verkrijg- en kanaalpreferenties van consumenten
• Hoe je de ideale customer journey kunt schetsen en de klantbeleving kunt optimaliseren
• Hoe je beter inspeelt op de wensen en behoeften van de klant
Meer weten over deze training?
Praktische informatie
Datum: dinsdag 17 mei
Locatie: Utrecht
Studiebelasting: 1 dag
Kosten: €695, - all in (excl BTW)
Locatie: Utrecht
Studiebelasting: 1 dag
Kosten: €695, - all in (excl BTW)
Make impact
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen