Realiseer de ultieme customer journey

26-10-2022 (13:23) - Opleidingen

Het doel van customer journey management is om klantreizen continu te verbeteren zodat er een optimale klantbeleving is. Met als einddoel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs. Maar hoe bereik je dit?

Tijdens de post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leer je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt én implementeert. Je optimaliseert de klantbeleving en verbeterd klantdoelen zoals aankoop, aanbeveling, retentie en tevredenheid.

Breng je customer journeys en persona’s in kaart

Ben je betrokken bij de planning en/of uitvoer van service-, sales-, marketing- en communicatie activiteiten binnen een organisatie? En wil je je huidige kennis verbreden en verdiepen? Neem dan een kijkje bij deze opleiding!

In 12 dagdelen:

• Ontdek je de laatste trends & ontwikkelingen op het gebied van customer experience
• Breng je je customer journeys en persona’s in kaart
• Ontwikkel je je eigen customer experience plan, direct geschikt voor implementatie

Meer weten over deze opleiding?

Lees meer over de post-master Digital & Online Marketing »

Praktische informatie

Datum: 23 november 2022
Locatie: Amsterdam, Leusden, Utrecht, Online, Rotterdam, Eindhoven, Zwolle
Studiebelasting: 12 dagdelen
Kosten: €4.385, - all in (excl BTW)

Make impact

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills.[Link 2 =] Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen