Dit zijn de kwartaalwinnaars Q2 voor de Gouden Loeki 2024
De kwartaalwinnaars van het tweede kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2024 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 commercials maken kans op de prijs.
In alfabetische volgorde:
Artsen slaan alarm & Wefilm met 'Dit is wat de tabaksindustrie je niet vertelt over vapen'
Douwe Egberts & TBWA\NEBOKO met 'Burendag 2024'
Get trained & Golazo Brands met 'Get trained, save lives'
Heineken met 'Heerlijk Helder Hoe je het ook viert'
Jumbo & Hotel L'Amour met 'Het wordt prachtig'
Jumbo & Hotel L'Amour met 'We kunnen weer zakken'
KPN & Dentsu Creative Amsterdam met 'Dichter bij Oranje'
PLUS Supermarkt & Jan-Willem Smits en Nico Akkerman met 'De aftrap'
Prijsvrij met 'Ligbed'
Westland Salades & Red Onion met 'Het tussendoortje voor doorzetters'
Bekijk de 10 commercials hier
30 jaar Ster Gouden Loeki
De Ster Gouden Loeki van 2024 wordt de dertigste editie van de publieksprijs voor reclame. In 1995 reikte Ster de prijs voor het eerst uit aan KLM voor hun commercial 'Zwanen'. Een dertigste editie vraagt om iets bijzonders. Bij het laatste jubileum, de vijfentwintigste editie, werd de Ster Zilveren Loeki en de Ster Bronzen Loeki voor het eerst uitgereikt. Ook bij dit jubileum introduceert Ster iets nieuws waarbij maatschappelijke organisaties, zoals goede doelen en culturele instellingen, in het zonnetje worden gezet. Zij krijgen een eigen categorie en maken daarin kans op een eigen publieksprijs. De genomineerden van het eerste half jaar van 2024 zijn vorige week bekendgemaakt.