Auping en Selmore strikken ex Clooney

23-12-2011 (09:20) - Bureaus

Het onder de aandacht brengen van een nieuwe matrassen-lijn is een uitdaging; hoe creëer je voldoende attentie waarde richting consumenten en geef je dit product, de juiste relevantie en bovenal een goed gevoel mee? Een toevallige ontmoeting met een sexy celebrity (‘almost too good to be true’) biedt de oplossing waarin Auping met een knipoog het belang van zijn nieuwe matrassen onderstreept.
 
Elisabetta Canalis, de meest besproken ex-vriendin van 2011, neemt zichzelf niet al te serieus. Het Italiaanse model geeft blijk van gevoel voor humor door de rol die zij speelt in de nieuwe commercial voor een Auping. Na haar in de pers breed uitgemeten break-up met acteur George Clooney afgelopen zomer, loopt Canalis in de door Selmore en Czar ontwikkelde en gemaakte TVC-spot opnieuw een blauwtje. 

Afgelopen oktober was de ex van Clooney nog wereldwijd trending topic toen zij in Berlijn met haar nieuwe vlam een taxi wilde nemen die reeds bezet was. In de Auping-commercial stapt zij wederom gelijktijdig met een onbekende in een taxi. Dit keer pakt het anders uit en lijkt er tussen de twee een romance te ontstaan. Niets is minder waar; het beeldschone model staat opnieuw een afwijzing te wachten.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch