BSUR, ACHTUNG! en Millford Brand ID helpen Staatsloterij

10-02-2012 (08:24) - Bureaus

Deze week is bekend gemaakt dat de Nederlandse Staatsloterij start met een nieuwe wekelijkse loterij: het Miljoenenspel. Hierbij maken meer mensen kans op 1 miljoen euro, doordat bij het Miljoenenspel de Jackpot wordt opgeknipt in prijzen van 1 miljoen euro. De officiële launch van deze nieuwe loterij is op zaterdag 18 februari. Dan zal het Miljoenenspel in het hele land zichtbaar zijn.
 
De volgende partijen zijn betrokken bij de lancering van deze nieuwe loterij:
 
BSUR Amsterdam: ATL-campagne
Millford Brand ID: Design
Flink: Website
Achtung!: Online themacampagne
Blue Mango Interactive: Online sales
Universal Media:  Mediastrategie, -planning en -inkoop
Arvato Bertelsmann: Drukwerk en handling
Playing Captains Company: Direct mailing
Intralot: Leverancier en beheerder van het loterijsysteem

 


Reacties

Files zijn nog shtlceer voor het milieu dan een reepje asfalt. Of dacht je dat iedereen zijn motor af zet in de file? Doe jij dat?
Hane @ 25-02-2012 06:31 uur

Media

Marketing

Economisch