CARTILS ontwerpt verpakking SuperTrash-parfum
27-01-2012 (08:32) - Bureaus
Onder leiding van Olcay Gulsen boekt modemerk SuperTrash behoorlijk succes. Het modemerk brengt niet alleen kleding, maar ook schoenen, accessoires en lingerie op de markt. En geheel in lijn met de internationale stijl van het merk, lanceert SuperTrash tijdens de Amsterdam Fashionweek nu ook haar eigen parfum; ‘Phenomenal’.
Voor het ontwerp van de verpakking van dit parfum zocht het merk samenwerking met CARTILS, een internationaal branding- en verpakkingsdesignbureau met vestigingen in Amsterdam en Londen. Voor CARTILS was de belangrijkste uitdaging om de unieke stijl van SuperTrash tot uiting te laten komen in het design van de verpakking. De wereld van SuperTrash draait om jezelf laten zien zoals je bent: elegant, kosmopolitisch, succesvol. Het SuperTrash parfum is gemaakt voor onafhankelijke sterke vrouwen met een goed gevoel voor mode en stijl.
CARTILS ontwikkelde de nieuwe flacon, die deze uitgesproken persoonlijkheid in design tot leven brengt. Gaston van de Laar, Group Director Client Services bij CARTILS: ‘De krachtige hoekige flesvorm reflecteert onafhankelijkheid en zelfvertrouwen, terwijl de verfijnde textuur van de dop en de gouden kleur aansluiten bij de absolute klasse en stijl waar het modemerk voor staat. Tot slot geeft het lintje met het ST-bedeltje een elegante vrouwelijke touch die SuperTrash Phenomenal uniek maakt.’
