Creatieven zamelen geld in voor Emma Kinderziekenhuis AMC

25-01-2012 (10:14) - Bureaus

Afgelopen jaar is Amazing Emma voor het eerst gelanceerd als een FUN(d) Raising Show waarbij 277.800 Euro voor het Emma Kinderziekenhuis AMC werd opgehaald. De benefietavond is door  entrepreneurs opgezet om in de komende jaren 2 miljoen op te halen, waarna de stichting zich opheft. Afgelopen jaar stond de campagne rondom Emma in het teken van een eigentijdse en ambitieuze FUN(d) Raising Show. Voor de komende editie gaat Emma naar het volgende level met The Show Is Over. It's Party Time!
 
Voor dit jaar zijn de 'Emma Feestbeesten' speciaal in het leven geroepen waaronder de Super Swan, Dancing Dog, Cheeky Monkey en Rascally Rabbit. Loge uitnodigingen in de vorm van Feestbeest ballonnen zijn verstuurd en gasten ontvangen een D.I.Y. (Do It Yourself) ballonpakket om hun eigen Feestbeest te maken. Wederom richt Emma's Amazing FUN(d) Raising zich met name op ambitieuze ondernemers en de next generation. De initiatiefnemers mobiliseren mensen vanuit hun eigen netwerk to embrace Emma.
 
Verschillende veiling items zijn inmiddels bekend zoals personal invites naar de Chanel Fashion Show in Parijs, een Premium Sport Package met prime tickets voor onder meer Wimbledon en E100 loten waarmee een Ruimtereis gewonnen kan worden. Met het realiseren van 'De Metamorfose', waarvoor nog 1,7 miljoen Euro aan particuliere fondsen nodig is, wil Emma het ziekenhuis ingrijpend vernieuwen. Naast het FUN(d) Raising Event kan iedereen ten alle tijden elk willekeurig bedrag doneren via de speciale doneerbutton op amazingemma.nl.
 
Amazing Emma is een initiatief van Duncan Stutterheim (oprichter ID&T), Winston Gerschtanowitz, James Veenhoff (Fronteer Strategy), Casper Reinders, Jochem Leegstra (...,staat) en Bas Frenkel Frank & Olaf van den Berg (Hadimassa). 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch