Driekoppige directie voor Intens
17-04-2012 (08:32) - Bureaus
Intens Reclame en Marketing is na bijna twee decennia nog steeds in ontwikkeling. Met ingang van 1 maart maakt copywriter Sander van der Horn deel uit van de directie van het Amersfoortse reclamebureau.
Intens Reclame en Marketing ontstond in 1996 toen drie communicatiebedrijven besloten de krachten te bundelen. Het bureau ontwikkelde zich van drie samenwerkende specialistische cellen tot het Intens van nu: één bedrijf, één hechte club communicatiespecialisten met een full service aanpak. De samenstelling veranderde door de jaren heen, de visie van Intens bleef ongewijzigd: ‘we doen niet moeilijk over marketing en reclame – we ontwikkelen communicatie die wérkt’. Anno 2012 staan oprichters Ad en Theo Guldemeester nog steeds aan het roer van Intens; per 1 maart samen met Sander van der Horn.
Van der Horn ging in 1997 bij het bureau aan de slag als productiemanager. Hij nam in 2001 afscheid, deed vrijwilligerswerk in Oost-Afrika en werkte vervolgens onder meer bij Xplore, Creative Retail Communication, M/V Communicatie en …,staat creative statements. Van der Horn keerde in 2008 terug bij Intens als copywriter/concepter en vervult er sinds 1 maart de rol van creatief directeur.