Han Snel lanceert klantpitch

11-04-2012 (00:00) - Bureaus

Als eerste reclamebureau ooit heeft Han Snel een pitch uitgeschreven, een klantpitch welteverstaan. De omgekeerde wereld, en daarmee geheel passend in deze tijd waarin alles op z’n kop lijkt te staan.

Na een even discrete als uitgebreide verkenningsfase heeft Han Snel de shortlist vastgesteld. Alle geselecteerden worden vertrouwelijk voor de pitch uitgenodigd. Het gaat om adverteerders die alles in zich hebben om Han Snel als geen ander te briefen.

De pitchopdracht luidt: maak de ideale briefing, het gedroomde vertrekpunt voor een gedragsveranderend communicatieconcept. Voor alle benodigde input, informatie en inspiratie is een speciale site opgezet (pitch.hansnel.nl). De inzet mag duidelijk zijn: de beste briefing wint Han Snel, voor de verandering. Het betreft een betaalde pitch. Alle pitchdeelnemers krijgen een meer dan reële vergoeding voor het door hen verrichte werk.


Media

Marketing

Economisch