Internationale creatieven schuiven aan bij Digital Dinner

29-02-2012 (08:19) - Bureaus

Creatieven uit binnen- en buitenland komen woensdag 21 maart op een bijzondere en exclusieve avond samen voor een diner. Op deze avond delen creatief directeuren uit verschillende landen ervaringen over creativiteit en campagnes, en inspireren de aanwezigen met culturele en technologische ontwikkelingen. Tien vooraanstaande internationale bureaus zullen zichzelf daar presenteren, waaronder Goodby, Silverstein & Partners, JWT, Lean Mean Fighting Machine en Perfect Fools.
 
De avond sluit de eerste dag af van het nieuwe event Digital Marketing Live! in de Westergasfabriek te Amsterdam. Tijdens een informeel diner wisselen creatieven en marketeers van gedachten over het het beste werk, ontwikkelingen, verschillende culturen en delen zij hun visie. De avond is exclusief toegankelijk voor rond de 100 genodigden, al zijn er een daarnaast beperkt aantal plekken beschikbaar voor geïnteresseerden. 
 
In samenwerking met Creative Social, een wereldwijd digitaal collectief dat inspirerende evenementen organiseert voor de creatieve industrie, zijn de kopstukken van gerenommeerde bureaus uit New York, Stockholm, London en Amsterdam uitgenodigd:
 
Anders Gustafsson, Creative Director (Goodby, Silverstein & Partners)
James Cooper, Chief Creative Innovation Officer (JWT)
Alessandra Lariu, Co-founder / CEO (SheSays / shout)
Liz Sivell, Interactive Executive Creative Director (Start JudgeGill)
Sam De Volder, Creative Director (These Days)
Sam Ball, Creative Partner (Lean Mean Fighting Machine)
Tony Högqvist, Founder (Perfect Fools)
Chris Baylis, Executive Creative Director (Tribal DDB Amsterdam)
Mervyn ten Dam, Creative Director & Owner (ACHTUNG!)
Rogier Vijverberg, Creative Director / Founder (SuperHeroes)
 

Moderator van de avond is Dick Buschman (ACHTUNG!). Het diner wordt georganiseerd door Emerce, in samenwerking met Bert Hagendoorn, ACHTUNG! en Pop The Campaign. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch