Land van ANWB stap verder door dialoogmarketingtalent
22-03-2012 (08:25) - Bureaus
‘Bedenk een crossmediale campagne voor ANWB Vrije Tijd’ was de opdracht die 12 junior dialoogmarketeers kregen tijdens de DDMA Dialogue Challenge 2012. Een (zeven dagdelen) cursus dialoogmarketing in wedstrijdvorm. Tijdens de finaledag die maandag plaatsvond, pitchten drie teams bij een vakkundige jury hun crossmediastrategie voor het ‘Het land van ANWB’. De plek waar Nederland zich oriënteert voor vrijetijdsbestedingen. Uitkomsten van de Challenge waren zeer bruikbaar voor de ANWB.
De jury, bestaande uit: juryvoorzitter Diana Janssen (DDMA), Monique Dirkse (ANWB), Anick de Ronde (ANWB), Theo van Vugt (Kluwer), Marcel Molenaar en Asher Cohen, was onder de indruk van de kwaliteit van de rapporten en de wijze waarop de teams hun campagnes presenteerden.
De winnende groep, onder leiding van mentor Camiel Vermeulen (Direct Force), Ronald Geradts (ING), Helma Verstoep (Van Wanten Etcetera), Marc Wiebenga (CloseContact), Joyce Peters (KPN) sprong er volgens de jury uit.