Lemon scented tea achter Parool van de toekomst
04-01-2012 (08:31) - Bureaus
Op 31 december jl. ‘hijackte’ HvA studenten het Parool, door deze keer geen terugblik special maar een toekomstspecial te laten verschijnen. Het was echter geen radicale stunt maar een op de HvA – creating the future – geïnspireerde uitgave van het Parool van 31 december 2012.
In de toekomsteditie lezen we dat studeren in openbare ruimtes toeneemt, draadloze elektriciteit in auto’s massaal wordt afgetapt, Amalia chinezen choqueerde met haar jurk tijdens een handelsbezoek, meubels worden uitgeprint en bij hockey de bal wordt vergroot ten gunste van videoregistratie. Verder adverteren de merken VARA, Schiphol, Rai en stichting UAF met een inspirerende toekomstgerichte boodschap.
De special was een idee van Lemon scented tea, dat als bureau van de HvA verantwoordelijk is voor de nieuwe identiteit en conversatiestrategie, samengevat in de pay off ‘creating tomorrow’. De toekomstadvertenties zijn eveneens door het bureau bedacht en geproduceerd.
Deze special past precies in de strategie van Lemon scented tea om klanten met ‘creative content’ te ondersteunen in hun marketing- en reputatie- en conversatiebeleid.